torsdag 16. februar 2012

Denim & Supply - Ralph Lauren

Denim & Supply er underlinjen til Ralph Lauren,  har en casual look... De bruker en del striper og ruter i rødt og marine blått som kombineres med grønt, brunt og beige. Og t-shirt med print. Take a look ;)
















onsdag 1. februar 2012

New arrivals!

Nyhetene "ramler" inn om dagen, fra Filippa K, Malene B, Designers Remix... Stort sett fra alle leverandørene :) Her får du et lite bilde av hvilke farger som kommer. Jo, vi skal kle oss opp en dag slik at man får sett litt nærmere på hva alt er ;)

Filippa K

Filippa K kjole

Filippa K


Malene Birger

Malene Birger topp

Malene Birger

onsdag 11. januar 2012

BAUM UND PFERDGARTEN

BAUM und PFERDGARTEN topp og kjole i 100% silke... nice :) Smykke fra Bjørg






fredag 30. desember 2011

Vår

Bukse og topp fra Acne.... Ikke lenge før resten av leverandørene også kommer med vår-nyhetene ;)



tirsdag 20. desember 2011

NN07

Hei og hopp, livet er topp....  NN07 er også tidlig ute med våren, 2 nye farger i chinos, genseren finnes også 2 farger. Take a look!







mandag 19. desember 2011

We like Acne :)

Det stemmer... Acne er tidlig ute med våren, men det betyr ikke at det ikke kan brukes nå!








lørdag 17. desember 2011

Løøørdaaag :)


Happy weekend, Kathrine har "gjesteopptreden" og trivelig besøk fra Hege og Mette. 

Alle tre iført Acne topp, finnes i 3 farger

Hege f.v i NN07 chinos, finnes i flere farger, Filippa K genser og sjerf,  NN07 singlet, Woolrich jakke. Katrhrine i Acne bukse og topp, customer Mette Acne bukse og topp, og nåkk en Mette butikkdame også Acne topp, Filippa K skjørt :)

Disse 3 fargene er å finne hos oss

fredag 16. desember 2011

Hectic week!

Heisann hoppsan! Etter en hektisk uke var det på høy tid å få inn noe nye bilder, selvom vi har "stoppet" litt opp her på bloggen, stopper ikke nyhetene å komme inn;) Ta en titt på en fantastisk Acne kjole!







lørdag 3. desember 2011

Bursdag og pre-spring fra Acne




Etter en fin start på helgen i går fredag,... bursdagsbarnet Mette ankom jobb med pizza og kake, og storfint besøk ("fæst")..... Var det heller en trist regnværsdag i dag vi våknet til, men fortvil ikke, syns vi glimter sola i det fjerne og pre spring fra Acne har kommet!


Acne topp 600,-

Acne bukse 1600,-



Acne sko 3000,-